onsdag 19 december 2012

Okejrå =)

Jag kommer kanske inte skriva något positivt VARJE dag. Mest för att jag inte kommer skriva varje dag. Ibland hinns det inte. Ibland orkas det inte. Ibland finns ingen inspiration.

Dagen har iaf  varit bra. Var på jobbet på förmiddagen för att ha möte med mina handledare. Helt ok möte. Kul att träffa arbetskompisarna och önska God Jul (och få julklapp förstås =))!

Sedan hann jag faktiskt på fika med min fantastiska mamma-grupp. Jag har flera men det här gänget, som jag faktiskt träffade via en tråd på FL (se där, forumet kan bidra med bra grejer också), är verkligen grymt härliga människor. Jag hoppas vi kommer hålla kontakten många, många år framöver. Trevligt var det hur som helst, som vanligt.

Jag är så jeeekla pank nu (efter allt julklappshandlande, pass-fixande och overallsinköp) att jag fulsatt utan att köpa nåt, räkmacksgled på deras fika helt enkelt =) Nöden har ingen lag.

Men... Så gick jag förbi ett ställ med små tomteklänningar som var nedsatta till halva priset. Kunde inte låta bli. Får väl nalla på sparkontot eller äta mackaroner resten av veckan. Den var SÅ söt... Så kan det gå. Jag som inte skulle köpa sånt där tuttinutt-grejs. Jaja, man är väl inte mer än mänska.

Oh! Vi har tapetserat klart i köket också! Och golvet har äntligen kommit. Så nu, snart ska ni får bilder på mitt "nya" kök. Det blir fiiiiint.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar