tisdag 13 augusti 2013

Nä men hörrni...

Det här går ju inte, jag vill inte skriva längre. Bloggen har bara blivit ett dåligt samvete. Och det märks ju. Det blir inga roliga, intressanta eller spännande inlägg längre. Jag har inget behov av att blogga, varken om mitt eller MTs liv längre.

Så med de inspirerande orden säger vi hejdå från den här bloggen! Tack för att ni följt oss och velat dela mina tankar om vårt liv. Bloggen kommer ligga kvar ett tag, för det finns fortfarande försökare eller funderare som kan uppskatta några av inläggen. För att inte tala om att jag tycker att det är kul att gå tillbaka och kolla vad som hände =)

Jag fortsätter förstås följa era bloggar så länge ni orkar skriva!

Det är möjligt att jag övergår till en mer offentlig blogg så småningom, för att fortsätta ha lite kolla på hur MT utvecklas och så familj och vänner (både såna jag träffat och inte) kan fortsätta följa henne om de vill. Jag ska suga på den karamellen ett tag till.

Så många varma kramar och hälsningar önskar

Hanna och Liv


10 kommentarer:

  1. Fina! Kul att få se en bild på er! Trist att du lägger ner bloggen, även om jag förstår att behovet inte finns på samma vis längre. Kram Åsa med Tuva

    SvaraRadera
  2. Vad fina ni är. :)
    Om du någon gång börjar blogga igen hoppas jag att man hittar dig då. Tråkigt att du slutar men förstår dig, du har ju nått du ville. Du har fått ditt mirakel och den resan har nått sitt mål. Din nya resa har börjat och då förstår jag att du inte vill sitta här.
    Tack för att jag hittade dig. Du har hjälpt mig, än är jag inte där. Min resa är inte i mål ännu men jag hoppas att jag en dag hamnar där du är.
    Ta tand om er och hoppas ni har det bra nu och för alltid.
    Kramar.
    // Ida

    SvaraRadera
  3. Tack för era fina kommentarer! Det värmer i hjärtat =)

    SvaraRadera
  4. Tack för den här tiden! Ta hand om er och ha set bäst :)

    Kram
    JVJK

    SvaraRadera
  5. Jag har följt din blogg sen du var gravid (även fast jag inte kommenterat så flitigt). Vill bara tacka för den här tiden och önska dig och Liv lycka till i framtiden:)

    På väg med storken med Leo 3 veckor i famnen:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad roligt! Jag har tänkt mycket på dig och undrat hur det gick! Grattis till pojken! Blev det på egen hand eller träffade du den rätte tillslut?

      Radera
  6. Jag har följt dig och din resa sen forumet på familjeliv, jag är en av de tjejerna som är singel och blivit gravid genom insemination i Danmark och har nu en vecka kvar till BF. Jag vill önska dig och din fina lilla tjej all lycka i framtiden!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis till lilla pyret! Jag hoppas allt går väl för er! Funderar du på något eller behöver lufta av lite tankar kring (det inte alltid så rosenskimrande) bebislivet som singelmamma så är det bara att maila!

      Radera
  7. Vilken fin bild på er båda! Inte så förvånande förstås eftersom ni är fina :-)
    Tack för att jag fått följa dig, och även träffas. Jag fortsätter hålla lite koll och kontakt!

    Kram

    SvaraRadera
  8. ny blogg ny blogg ny blogg (med foton och sånt men bara för vänner och familj) jaaaaa vilken bra idé :)

    SvaraRadera