fredag 2 augusti 2013

Renoveramera

Ja, alltså... Jag personligen renoverar inte så mycket. Men jag skulle verkligen vilja ha tag på en som gör det. En snickare alltså. Som kan bygga väggen så MTs rum blir iordningställt någon gång. Jag skulle vilja ha fint hemma! Som jag tänkt det.

Måste verkligen ta tag i det.

Men tiden bara försvinner!! Veckorna susar förbi. I den här takten kommer ju MT vara typ... 31 snart. Jag har miljoner idéer för vad jag vill göra, men inte riktigt tiden att göra det. Jag får mer och mer förståelse för att betala folk för att fixa't istället. Fast inte för mycket... För det har jag inte råd med...

Men på tal om att ha råd, jag och mamma/mormor har bokat en ny resa till oss tre (MT inräknad förstås). Och för att vara riktigt förutsägbara så åker vi till samma ställe och samma hotell till och med =) Men det var ju så bra, och personalen gillade MT, och man kunde köra barnvagnen överallt, och all inclusive är så praktiskt med en liten mat-pet-fia. Jag är iaf skitnöjd och längtar redan. Jag menar, i den här takten kommer det ju vara februari om typ en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar