måndag 29 juli 2013

Vänavärne!

Åh vad jag älskar den här sommaren! Vääärme! Fast det kom lite välbehövligt regn igår och idag. Nästan lite skönt. Inte direkt vad man kände när det regnade förra sommaren (och regnade, och regnade, och regnade)

Nåja, förskolestarten närmar sig med stormsteg, det är lite synd att mormor inte kan vara heltidsdagmamma. Tänk vad dom skulle ha det bra! Inte så ekonomiskt hållbart för mormor, men ändå =)

MT fortsätter sin fantastiska period (trots lite ostabil sömn då och då), hon pratar, skrattar och leker. Och jag njuter! Njuter på ett sätt som jag saknade länge, länge under hennes första, lite röriga år. Och är så tacksam för att jag får uppleva det!

Bloggen är nog på väg in i någon form av dvala, men så får det vara. Jag skriver när det känns bra och när jag har fullt upp med annat blir det inte så mycket. Sånt är livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar