måndag 4 mars 2013

Semestern!

Förutom en riktigt, riktigt dålig start på resan med en exorcistkräkande bebis med diarré på ett yttepyttelitet flygplan i sex timmar och läkarbesök för 700:- och en väldigt ledsen liten MT så har resan varit toppen! (Ok, inte gudabenådad nattsömn heller, men men, tur att mormor är väldans morgonpigg och kunde tänka sig att kliva upp 05.50 varje morgon så mamman fick sova).

Men jag orkar inte skriva när det kan sägas så mycket bättre i bilder!


På flygplatsen finns så himla mycket spännande att kolla på att man faktiskt inte kan bry sig om att man inte mår bra alls.


Promenad med favvo-mormor


Födelsedagsbarnet leker med bästa presenten, en egen TRAKTOR!


Surikater är faktiskt precis lika roliga i verkligheten som på film tyckte MT


Bada blev den nya favoritsysselsättningen, mamma och mormors ryggar var inte lika exalterade =)

Kort och gott, en väldigt trevlig semester!

5 kommentarer:

  1. Oo mys! Och välkomna hem till kylan! :] [btw var är MTs simoutfit inhandlad om jag får fråga?]

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror jag handlade den på jollyroom.se på deras rea... Den kostade inte speciellt mycket. Ska ni iväg någonstans går den förstås bra att låna!

      Radera
  2. Tänkte fråga om det går att få kontakt med dig eller om du har några tips för en som planerar/vill köra danmark-resan och skaffa ett barn på det viset - skulle vilja bolla några funderingar med dig - även fast du är totalt främmande människa, men du har genomfört det och har ett barn på det viset så vore väldigt givande att få kontakt med dig:-) jag har mail Ellinor_A@hotmail.com)

    SvaraRadera
  3. förlåt ska vara hotmail.se i mailadressen ju

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga soliga bilder på en väldigt söt Liv! Kramisar från mig!!

    SvaraRadera