onsdag 13 februari 2013

60 000

Jag närmar mig 60 000 läsningar av min blogg. Kul! Det trodde jag nog inte när jag startade den för snart två år sedan. Ingen Gangnam-träff-rate kanske, men ändå.

Egentligen vill jag skriva ett inlägg om något som berört mig väldigt mycket och som diskuterats en del sista året. Men det går inte att skriva lösenprdsskyddade inlägg i Blogger va? Någon som vet? För det finns personer som läser bloggen som jag inte vill ska läsa just det här inlägget. Är det så att man måste föra över bloggen till en annan sajt för att göra det möjligt eller finns det smidigare lösningar? Tips?

Krampåer

1 kommentar:

  1. Hej! Vet inte riktigt hur man gör och OM det går på blogger. Men jag skapade en ny blogg och kunde importera hela gamla bloggen från blogger till den nya. I den nya kan jag välja att lösenordsskydda vissa inlägg. Tycker det är en bra grej. Men om det går på blogger vet jag inte...

    SvaraRadera