söndag 10 februari 2013

Avigsidan...

... Avigsidan av att få sina aktivitetsryck är förstås att man blir rätt slut av dem. Men idag har jag monterat fläkten nästan klart, listerna är på plats, småsaker som lampor är fixade och det börjar närma sig målsnöret för köksrenoveringen! Fönstren ska målas i sommar, lite fogar och måleri som ska ordnas, precis som i resten av läggan. Men det rycket gör jag när vi fixar MTs rum. Det blir sååå fint! Ska se om jag får upp lite foton i bloggen imorgon. Missen med tapeten och golvet (de ser lite "röriga" ut ihop) funkar mycket bättre med möbler och matta på plats. Så det ordnar sig. Det gör ju alltid det.

Nu håller jag på att baka bröd (för att spara lite pengar) och sedan ska det ätas varma, nybakade frallor. MMmmmm. Ett bra slut på en, ärligt talat, rätt stressig och jobbig dag. Både för mig och MT. Uselt humör (hos oss båda), alldeles för många ärenden att fixa och den här äckliga, vidriga snön!

Nedräkning till sooooooool!


3 kommentarer:

  1. sjukt imponerande, fattar inte hur du 1. orkar 2. hinner 3. hittar inspiration

    jag orkar ju typ inget och vi är ändå två vuxna...

    kram på dig och hoppas ni får en fin utlandsresa

    /Natalie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och BTW du har ju kört på som en tok du med =) Så du ska väl inte säga så mycket!

      Kram!

      Radera