måndag 24 juni 2013

Åååh!

Jag har haft en sån fantastisk kväll! Mina älskade, fina mammagruppskompisar och jag lyckades äntligen styra upp en utekväll tillsammans utan barn! Min mamma passade MT och jag fick åka och träna ett pass på SATS! (sen att jag råkade boka ett spinningpass av misstag är en annan historia). Jag fick duscha i lugn och ro, basta, läsa lite bok, promenera i solskenet till restaurangen och möta upp världens bästa tjejer för middag!

Vi drack gott vin, och kunde koncentrera oss fullt ut på varandra och bara snacka skit och allvar i flera timmar, med utsikt över glittrande vatten och med solen värmande på ryggen.

Jag fick för första gången i mitt liv en överraskningstårta levererad av sjungande restaurangpersonal (jag fyller år på fredag), beställd av finaste tjejerna och blev helt rörd!

Jag är helt glad i hela kroppen! Vilken rolig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar