lördag 29 juni 2013

Födelsedagsfirande!

Jag fyllde år igår, härliga 33 år! (eller firade 10-årsjubileum som 23-åring)

Jag har haft en helt fantastisk helg så här långt. Blivit bortskämd, fått presenter och fått umgås med nära och kära.

Födelsedagsmorgonen började med frukost ute tillsammans med två från mammagruppen, fortsatte med Skansenbesök tillsammans med MT och mamma/mormor (där man snabbt kunde konstatera att MTs favoritattraktioner var affischerna av djuren och presentshoppen som hade både studsbollar OCH leksaksbilar) för att avslutas med två vänner som kom förbi och lagade trerätters middag åt mig. Idag har det varit lunch i solen med pappa/morfar, bad i plaskdammen (för MT alltså) och dagen avslutas med att jag blir bjuden på tårta nere vid badstranden jag bor vid av MTs gudmor. Nu har jag placerat mig i soffan för att avnjuta massor med godis och Downton Abbey-maraton!

Kunde nästan inte bli bättre!

3 kommentarer:

  1. Hipp Hipp Hurra på din födelsedag (en dag efter..)!

    Har också fastnat för Downton Abbey, vilken serie!
    Sara/Bebisfrön

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra! GRATTIS på födelsedagen! .. i efterskott. :]

    SvaraRadera
  3. downton abbey är super
    grattis igen

    SvaraRadera