torsdag 18 april 2013

Herregud...

Idag har varit gnälldagarnas gnälldags-VM. Inget har varit bra på exakt hela dagen. Jo, förresten! Att hoppa i vattenpölen på eftermiddagen var väldigt skojigt (det kan jag absolut relatera till).

Hon vaknade inatt vid tio över ett och ville INTE somna om. Jag tror jag somnade igen vid tjugo i tre. Sedan var det bara att kliva upp vid halv sju. Varken jag eller MT var i toppform om man säger så.

Jag längtar så jag döööör efter att hon ska börja sova (de flesta nätter) hela nätterna igen. Känns ju sådär kul att åka på semester om det ska pajja sömnen i flera månader efteråt!

Sedan provar jag att ge mjölk igen. Har gått över förväntan i några dagar, men det kanske kommer nu? Fortsätter imorgon och ser hur det utvecklar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar