söndag 28 april 2013

Sover som en dröm

Min lilla natterrorist har sovit som en liten ängel de senaste nätterna.

Jag vet att man inte ska skriva, säga eller ens tänka det för då kommer hon omedelbart sluta sova, men men.

Hon har sovit heeela långa nätterna och till och med vaknat efter 06.30 några dagar. Det är i sanning fantastiskt när man inte sovit en hel natt sedan februari ungefär.

Ok, inatt vaknade hon vid fem, men det var faktiskt fullt förståeligt. Jag har pallat upp huvudänden av sängen på såna klossar för att underlätta hennes hosta och täppta näsa. När jag går in har hon glidit ner till fotänden och ligger med huvudet nedåt, utan täcke. Jag hade nog också protesterat.

Nu är det sagt.

Jinxen är jinxad(?)

Ser fram emot en natt med tvåtimmarsvakande och morgon 05.15...

Bäst jag går och lägger mig.

1 kommentar:

  1. Åååh jag vill också sova en hel natt! .. Här vaknas det fortfarande två till tre gånger.
    Men grattis och hoppas på ickejinx :].

    SvaraRadera