torsdag 21 juni 2012

Somna själv

Ja, jag håller ju på att vänja henne att somna själv i sängen.

Man får väl säga att kvällen gått ganska bra hittills. Inte för att hon somnar, men hon ligger i sängen sedan 20 minuter och har inte börjat skrika än. Hon ligger och låter. Hööö. heeeeee, hööööööö... Men inga skrik.

Än...

Imorgon bär det av till landet, får väl se hur det går då =)

Men hon var sjuuukt trött nu när jag lade henne. Hon har sovit fyra korta lurar idag. 1 timme, 2*35 minuter och sedan en på 45 minuter. Då somnade hon 20.15 kvällen innan och vaknade 05.50.

Inte för att jag klev upp då =) Jag lär mig. Hon vaknade och skrek. Så jag gick och tog upp henne, tröstade och lade tillbaka i sängen. Sedan gick jag in till mig. Hörde hur hon låg och "pratade" och lät, men vi klev inte upp förän 06.45.

Nu börjar hon gnissla lite. Får avsluta så jag kan stå beredd =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar