söndag 3 juni 2012

Jag är kvar =)

Jag är kvar. Inatt ammade hon bara en gång igen, tjohoo! Hon gillar inte att ligga på rygg så vänder jag henne till sidan när hon börjar gnöka så sov hon vidare. Får se om det funkar framöver också.

Jag är fortfarande heeelt slut. Vädret är sjukt pissigt och jag är rätt låg. Men jag kämpar vidare. Jag har eventuellt fått kontakt med en bra psykolog, men jag vet inte riktigt vart det landar än.

MT är en så otroligt fin liten tjej. Speciellt när hon sovit bra ;) Nu håller hon huvudet ganska bra! Hon är stark som tusan i nacken och kroppen. Hon griper saker och försöker föra dem till munnen. Det går framåt med stormsteg!

Men jag längtar till sommaren börjar på riktigt och jag kan åka till landet och få ha folk omkring mig hela tiden! Gårddagen spenderades ensam med MT hela dagen och det är fortfarande inte optimalt. Jag behöver vuxensällskap, åtminstone lite varje dag.

Good to know...

Tack för alla era otroligt fina kommentarer på förra inlägget. De betyder mycket

2 kommentarer:

  1. Min lilla tjej sov bara på sidan, hade henne i vagga, så jag bulla upp med handdukar under madrassen så det liksom blev "korv med bröd" hon ramlade aldrig över på mage och sov som tusan :) /J.

    SvaraRadera
  2. Försökte kommentera från mobilen men tror att det inte gick igenom...
    Så, igen:

    Vill du träffa vuxna så är jag absolut tillgänglig! Saknar också att umgås med vuxna ibland så har du lust att ta en promenad så är det bara att maila mig! Jag har bil och tar mig gärna till dig om du vill: wildamathilda@hotmail.com

    Det är inte konstigt om du känner dig låg förresten. Jag tycker att du är helt suverän med MT. Det borde ta på ork och krafter! Tänkte bara påminna dig om det... Att du är bra, alltså...

    Som sagt, hör gärna av dig om du vill promenera lite!

    Kram

    SvaraRadera