söndag 22 juli 2012

Mjölkprovokation

Jepp, igår och idag har jag försökt få i henne komjölk. Jag lovade BVC-sköterskan att jag skulle testa innan femmånadersvaccineringen, den är på tisdag. Det är inte lätt inte. Hon gillar INTE ersättning. Så jag har bara fått i henne några centiliter per dag, men ännu inga teckan på reaktion!

Är det fortfarande inget imorgonbitti ska jag börja äta mjölk själv och se om det påverkar henne genom amningen. Om inte är det ju helt j...a fantasktiskt! Men än ska jag inte ta ut någon seger i förskott. Har läst i lite forum att vissa barn tar flera veckor på sig att bygga upp en reaktion. Men då får jag ju äta mjölk ett litet tag =) Gissa om jag ska frossa i ost! Och mjölkchoklad. Och jag måste göra en gräddtårta för det fick jag ingen på min födelsedag och det är faktiskt tradition.

Luugn och fin... Än vet jag inte.

Men jag hoppas

Lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar