torsdag 26 juli 2012

Skrikläggning igen

Sista nätterna har varit lite tillbaka-till-förr-stuk. Tyvärr.

Hon skriker som en tok när hon ska läggas för natten. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken heller. Några tips? Ikväll funkade inte ens att buffa i rumpan som hon annars brukar lugna sig av.

Hon har bajsat på sennatten/tidiga morgonen TRE nätter i rad nu.

Hon vaknar och ammar minst två gånger per natt.

Är det mjölken? Är det tillväxt? Är det vaccinet? Är det värmen?

Vem vet?

Inte jag i alla fall, det är då väldans klart.

2 kommentarer:

  1. Det kanske är tänder på g. Det var en poppis gissning (av mig å många andra i omgivningen :-) ) när man uteslutit allt annat :-)
    Det e verkligen kämpigt när man inte hittar en förklaring. Hjärtat värker så på en när de små har det jobbigt. Hoppas det löser sig. Kram

    SvaraRadera
  2. Gick bättre ikväll igen =) Några tänder har jag inte kännt av alls, så jag tror inte det. Jag fick själv min första tand när jag var drygt nio månader och min andra när jag var 18 månader så brås hon på mig i det fallet också så dröjer det ju ett tag till =)

    SvaraRadera