måndag 23 juli 2012

Ödespizzan...

Jag har ätit ödespizzan. Nu finns ingen återvändo. Nu har jag ätit mjölkprodukter och det kommer gå ut i bröstmjölken. Det är rena rama hajenfilmen här hemma. Jag hör nästan den där dam-dam-dam-dam-melodin.

Bara för det har hon somnat utan protester sista två kvällarna =) Så jag har nåt att störa till med lite ont i magen. Lillfisan. Och imorgon är det dags för vaccinationsspruta nummer två (eller snarare tre och fyra). Stackars MT...

Men det ska bli kul att se hur stor hon blivit!

Jag kan dessutom meddela att det nu för tiden är fullständigt omöjligt att bara shoppa till sig själv. Kvoten blir ungefär 90% åt MT 10% åt mig =) Men jag har ju haft 32 år på mig att shoppa åt mig själv så det känns ju rätt ok =)

Har dessutom öppnat ett HSB bosparkonto åt henne. Så hon kan bo kvar i storstan när hon blir stor, nära mamma. Det blir fint det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar