tisdag 18 september 2012

Hopp om livet?

Natten gick bättre.

Gnök och stök mellan 04 och 05 och sedan igen mellan 06-06.10. Så jag fick väl en liten lur där mellan 05-06 (det tar ju ett tag innan man fattar att hon faktiskt somnat om =))

Tassade mindre och ramsade mer inatt. Kör en enklare variant av SHN nu. Kör på känsla och det verkar gå ganska bra. Mycket i SHN-tänket är ju väldigt bra, men jag klarar inte riktigt av att läsa böckerna. Iaf inte just nu.

Ramsande funkar bättre på MT, hon jagar upp sig direkt om jag kommer in i sovrummet.

Nåja, inte död av trötthet idag och livet känns bättre! En kopp kaffe till så.

Har för övrigt bestämt mig för att leja bort renoveringen av köket jag skulle göra. Det är en "lightrenovering". Mest målning. Men inga målare svarar på min offert! Antar att det är ett för litet jobb för att de ska orka bry sig.

Så finns det någon där ute som kan tipsa om en bra målare i Stockholmsområdet som skulle kunna ha förbarmande över en ensamstående mamma och hennes extremt fula kök så kan ni väl säga till.

1 kommentar:

  1. wee, hoppas att de blir bättre för varje natt

    ps, snart ses vi

    kram

    SvaraRadera