fredag 21 september 2012

Uppånerneråupp...

Natten som gick var inte lika lyckad. Hon vaknade flera gånger, men för att se det från den positiva sidan så behövde jag bara gå upp och ramsa två gånger vid 05.45 och 06.15. Övriga gånger somnade hon om själv. Fast man vaknar ju varje gång hon gör det, så lite tröttare idag.

Vi var och tränade på ett sånt mamma-pass på gymmet. Det leds av en kvinna som jag, spontant, inte gillar alls. Hon har en lite elak utstrålning. I vilket fall så brukar hon gå och ta upp bebisarna som gråter så mammorna kan träna vidare. MT var lite gnisslig så jag gav henne till tränaren och gick bort. Fisen brukar inte ha något emot folk, men hon vänder sig om, får syn på tränaren och börjar GALLskrika. Riktigt hysteriskt. Så jag får jogga över och ta henne. Hon är verkligen jätteledsen så jag går ut ur rummet och kan inte låta bli att vara lite stolt över hennes goda omdöme (enligt mig)! Så jag står ute i materialförrådet och gungar MT och viskar "jag förstår dig sötnos, jag gillar henne inte heller..." =) Hehe...

Nåja, idag har vi verkligen satt dagsömnen, det har verkligen blivit bättre sedan jag började köra schema på dagarna. Det funkar förstås inte varje dag, men numer är det bättre än någonsin. Så över lag en bra dag.

Hoppas på en bättre natt i natt, för imorgon ska jag på fest! Tjohoo!

Mormor sitter barnvakt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar