måndag 10 september 2012

Tillbaka på banan

Japp, inatt sov hon "som hon ska" igen. 19-07 med ett uppvak för mat vid 04.

Gött.

Hon har varit på bra mycket bättre humör idag också. Fick henne tom att skratta högt flera gånger =)

Fast själv har jag rykt på en förkylning! Jag som nästan aldrig blir sjuk. Men bara lite ont i halsen och snorig, så jag ska väl inte gnälla allt för mycket. Skyller mitt ovanligt taskiga immunförsvar på att jag inte sovit en hel natt på typ sju månader.

Jupp

Nu ska jag dricka te och äta mina nybakta mackor. De é grejer de...

1 kommentar:

  1. Barnskratt - finns det något bättre?! :) Klara har börjat skratta nu - inte bara vokaler, leende och fäktande armar och ben som visar att hon är glad utan riktigt skratt! Jag äääälskar det!!! :)

    Kraaaaaaaaaam!

    SvaraRadera