torsdag 22 november 2012

Konferens!

Japp, idag har jag och MT varit på konferens! Hela dagen. Och det gick så sjukt, j...a bra! Hon knallade runt med mig längst bak i salen, sov i sin vagn, log, skrattade, klappade händerna och allmänt charmade brallorna av varenda en av dom 200 deltagarna. =)

Vet inte hur många gånger folk kom fram och påtalade hur "snäll" hon var. Och jag vet inte hur många gånger jag sa att hon helt enkelt vaknat på helt rätt sida. För det hade hon verkligen.

Dessutom ställde hon sig på alla fyra från magläge för första gången, alldeles själv! Bättre sent än aldrig liksom =)

Så när vi kom hem var hon helt slut och jag fick vagga en väldigt trött, ledsen och överstimulerad tjej till (nästan) sömns i famnen. Men roligt hade hon och hon somnade rätt fort ändå.

Jag var så himla stolt över henne som stod ut med oss allihopa, desstuom med ett leende hela dagen lång!

5 kommentarer:

  1. Åååh, underbara lilla MT! Vad härligt det låter.

    Kram

    SvaraRadera
  2. När det gäller så! ;) Söta MT!

    Kraaaaaaaaaaaam!!

    SvaraRadera
  3. Heja MT! Tusan så bra och skönt att det blev en så bra dag! Och vilka framsteg :-)

    SvaraRadera