tisdag 4 december 2012

Mens?

Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Alla som jag pratat med som fått mens efter förlossningen pratar blodbad! Gynakuten för de trodde de skulle dö! Mensvärken från helvetet!

Det började igår med ett stilla droppande, fortsätter likadant idag. Knappt ens nåt i bindan. Mest när jag torkar mig. Inte i närheten av ens en vanlig mens för mig, och då hade jag rätt mild lingonvecka innan jag blev gravid.

Ingen mensvärk alls.

Hmm. Får väl se hur det artar sig. 

3 kommentarer:

  1. Pffft, hade sparsam (för att vara mig) första mens efter förlossningen jag :) sen blev det mer nästa gång och nu blöder jag mer än vad jag gjorde innan bebis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, får väl njuta den här gången då

      Radera
  2. för mig har veckan blivit mycket bättre efter gravidtet och förlossning. Mindre blod, kortare period och mycket mindre smärta. Har noll förklaring tiill fenomenet men njuter :)
    Hoppas på samma för dig

    /Natlie

    SvaraRadera