tisdag 15 mars 2011

"Kontaktannons"

Hehehe... Inspirerad efter sol i en vecka (solsting?) fick jag för mig att jag skulle testa att lägga in en "kontaktannons", eller vad man nu kallar det, på någon dejtingsida på nätet.

Jag kan väl börja nämna att det inte blev något, det kostar skitmycket pengar. Inte får man betala per månad heller. Eller det får man, men då är det dubbelt så dyrt som att man tar typ 6 månader eller nåt. Kanske nästa månad då.

Men jag skrev iaf en presentation (i word, jag var ju så inspirerad, lika bra att passa på). När jag skrivit klart den och läser den så framstår den som lite... Tja... Blassé? Eller bitter? Nä, kanske inte bitter, men lite cynisk? Jag lägger upp den ikväll och om någon läser den kan ni väl kommentera?

Inte för att jag på riktigt är "ärlig", men tjena... Ska jag skriva in "...och förresten försöker jag skaffa barn på egen hand i Danmark, men det stör väl ingen? Eller?"

Hur jag ska förklara (den ännu inte existerande eller ens möjliga) magen på första dejten? Haha! Eeh...

Som sagt, jag har ju inte ens lyckas bli gravid än, så just nu är det ju inget problem. Skulle jag bli gravid. Ja då är det ett problem förstås. Men mitt nya lyckligt, korkade jag väljer helt enkelt att ignorera detta faktum. Nästa månad ska jag registrera mig. Kan bli skoj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar