tisdag 15 mars 2011

Ok här är den...

Min cyniska(?) "kontaktannons", nock yourself out =)


…Ärligt?

Ok.

Utseendet först då kanske? Det är väl trots allt ganska viktigt. Jag ser ganska normal ut. Varken speciellt ful eller särdeles snygg. Ganska lång (175 cm), smal (typ 58-isch kilo), har rätt fin mage och ganska gulliga gropar på ryggen ovanför rumpan. Små bröst, hyfsat schyssta ben. Lite sned haka och uppnäsa.

Sedan är jag ute efter ”the one”… Inget småsölande runt i dejta-lite-på-skoj-träsket eller så. Jag tror man kan träffa någon och stanna med den resten av livet. Jag har mycket svårt för folk som vägrar lova något ”för man vet ju aldrig vad som händer”.

Nej, det är klart man inte gör.

Du kan halka och bryta nacken i badkaret imorgon, eller för all del snubbla över sladden till kopieringsmaskinen, slå skallen och få för dig att du ska rymma med din chef. Men man kan lova varandra att kämpa för allt man är värd. Inte ge upp vid minsta motgång.

Nämnde jag att jag kan vara lite envis?

Annars är jag en social, hemmaälskare. Jag gillar(älskar) att boka upp kalendern totalt med familj och vänner. Jag är en planerare av rang, men tycker om att vara spontan när möjligheten visar sig. Jag är händig som tusan, gillar vackra saker och tar ut det på min lägenhet när jag orkar. Gillar ni inte hemmadragen el eller är oroliga av er i närheten av verktyg så ska ni nog inte hänga så mycket hemma hos mig. Jag är väldigt snäll mot dem jag tycker om och kan bli galen på folk som gör saker jag inte gillar (cyklar på trottoaren till exempel)… Då kan jag dryga mig lite. Inget jag är stolt över, försöker att låta bli så ofta jag kan. Jag kan nog vara ganska rolig när jag sätter den sidan till.

Jag fixar inte skräckfilmer eller buskis. Båda ger mig mardrömmar.

Jag vet faktiskt inte vad jag letar efter egentligen, hade jag kommit på det hade jag inte varit här antar jag. Men jag TROR jag vill ha (här utgår jag egentligen på vad jag inte tycker om baserat på tidigare erfarenheter fast tvärt om… kan bara bli bra, eller hur?).
Jag vill ha:
-          en trygg, social, rolig MAN (inte pojke, inte gubbe heller förstås, säg 30-40 år ungefär) som har övat lite på relationer.
-          Någon som kan prata om saker (ni vet, SAKER…), behöver inte älska det, men ska kunna.
-          Någon som kan planera saker (och genomföra dem), som går att lita på och är omtänksam.
-          Inga galna, fanatiska intressen tack (typ att live:a i Värmlands skogar 234 dagar om året eller segla runt jorden eller nåt som kräver skitmycket tid).
-          En SNÄLL men inte mesig person som har lite självkänsla och litar på mig

Men herregud. Vad vet jag. Det visar sig väl när man ses, eller hur? Helt omöjligt att ge en bild av sig själv på en kort (lång?) presentation.


Nååå? Det här är inte min framtida yrkesgrej va? Att skriva presentationer som ska få folk att bli intresserade av mig?









3 kommentarer:

  1. jag skulle bli ihop med dig gumman, de låååvar jag om jag vore man så :)

    SvaraRadera
  2. Du e söt du =)

    Kommer till Götet för möte den 25:e, kanske en fika eller öl/cola/virgin GT?

    SvaraRadera
  3. Wow vilken presentation. Seriöst, du borde testa att lägga upp den någonstans.

    SvaraRadera