torsdag 31 mars 2011

Lite trista inlägg

Sorry ni som läser, det har varit lite trista inlägg på slutet =)

Ska skärpa mig!

Skyller på allmän vårtrötthet som satt sig i både fingrar och sinne. Ni som trodde att man blev pigg på våren har fel. Min hjärna har förvandlats till segflytande slime... Slajm... Slaim... Ööh. Det där gröna gugget som man köpte i burkar på leksaksaffären när man var liten, som gjorde fläckar på tapeten om man råkade spilla... på väggen... Eller kanske bara skulle prova lite om det satt kvar (det gjorde det inte).

Imorgon är det fr.e.e.e.edaag! Jag har planerat in att värsta helkvällen, jag ska... (trumvirvel...)
1. sluta tidigt
2. försöka reklamera skitjackan jag köpte på Stadium i vintras
3. handla lite mat (en fredag, med precis varenda annan människa som existerar inom 3 km radie)
4. Åka hem
5. Städa
6. Laga go'-middag
7. Slänga mig i soffan, njuta av min välstädade lägenhet, titta på film, äta ovan nämnda middag, äta godis och bara sooofta!

och jag längtar redan!

Jag skojar alltså inte, jag är på riktigt en sån hejdlös pensionär att jag tycker detta är den perfekta fredagskvällen.

Wee! Do I know how to parti.i.ie

2 kommentarer:

  1. Ooooo, jag kan också tycka att det är en perfekt fredagkväll ibland! Jag är ju trots allt ca 5 år äldre än dig...tror jag...;) Jag behöver också städa min lägenhet men jag har kommit in det där härliga ekorrhjulet där jag skjuter det framför mig och "gör det imorgon istället"...

    /Anna

    SvaraRadera
  2. På fredagkvällar vill jag bara vara hemma och ta det lugnt. Äta god mat är viktigt på fredagkvällar. Så du är inte ensam om att tycka att det är en bra fredagkväll.

    SvaraRadera