tisdag 26 april 2011

Tankar från soffan

Det är ryggläge som gällt idag, jag vaknade strax före sju i morse och kände mig... Helt ok!

Gött, ingen karensdag. Jobbar hemifrån. Städade i ordning det värsta i läggan, åt två kokta potatisar till frukost (det enda min mage godkänner så långt), sedan la jag mig i soffan och satte igång datorn (07.50).

Sedan somnade jag

Vaknade klockan elva

Blev visst en karensdag ändå. Jäjä... Jag är ju inte sjuk så ofta.

Men det som stör mig så himla mycket är att det kan ha pajjat mina chanser till Danmark den här månaden. Har inte hittat så mycket på nätet, egentligen inget alls. Men i häftet från Stork står det att man inte ska inseminera i en cykel då man haft feber... Undrar var det fått det ifrån? Är det någon av er som läser som vet?

Nu ska jag festa lite med mer kokt potatis och kokt kycklingfilé

Hoppas på en bättre dag imorgon






2 kommentarer:

  1. En barnmorska på Storkkliniken i Köpenhamn sa till mig att om jag skulle ha feber samma dag som ägglossningen så var det ingen idé att komma för insemination då det är väldigt svårt att bli gravid om man har feber. Jag har dock inte hört något om chanserna blir sämre för att man haft feber någon annan dag i cykeln. Ring dem och fråga!

    Krya på dig!

    SvaraRadera