fredag 29 april 2011

Max blir det nog =)

Förresten! Jag glömde berätta det.

Jag drömmer extremt mycket och kommer ofta ihåg mycket av det när jag vaknar. Jag har drömt allt man kan tänka sig från värsta mardrömmen (hittade min familj styckad i köksskåpen) till bästa drömmarna (av någon anledning alltid att jag hittar ett gömt rum i min lägenhet med hur mycket grejer som helst som är miiina, hej materialist...)

Jag har drömt att jag varit gravid hur många gånger som helst sedan så långt tillbaka som jag kan minnas. Men mycket sällan drömt att jag har barn.

Inatt drömde jag om Max (Maximilian), som var min pojke. Han kanske var 1 år ungefär och drömmen var så extremt "verklig".

Haha =) Ser fram emot att träffa Max någon gång i framtiden.

1 kommentar:

  1. Ibland är mina drömmar också extremt starka...jag brukar dagdrömma och då är ALLTID Klara med...härligt, härligt! :)

    /Anna

    SvaraRadera