onsdag 9 maj 2012

Trötthet? Hormoner?

Ja det kan man fråga sig. När jag två gånger på en dag nästan börjar gråta till... Ni kommer aldrig tro mig.

Idas sommarvisa.

Japp. Den versen när hon sjunger "då blir barna fulla med soooomar och benen blir fulla med spring"... Jag sitter då och tänker på MT när hon blir en stor liten tjej och kan springa runt i gräset på landet full med sommar och spring.

Jamensåatteeeh...

Jag som inte ens grät när jag såg Lilja forever på bio. Och det är en sjukt sorglig film.

Kan för övrigt meddela att jag tror MT gillar rock. Hon diggar nämligen Black-Ingvars version av Pippi-visan (Black-Ingvars – Här kommer Pippi Långstrump).

1 kommentar:

  1. Hahahaha!! Dessa hormoner!!! ;) Jag hoppas ju i och för sig att de går tillbaka till det normala när Pölsan väl är ute men det verkar inte så...;)

    Kraaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera