tisdag 22 maj 2012

Underbarabebis =)

Helt plötsligt har jag en närapå drömbebis! Eller så har jag landat själv, men jag njuter i alla fall i fulla drag =)

Hon går att ha i vagnen ganska länge och fungerar inte det så kör vi bara BabyBjörnen. Det gör att jag inte alls är lika orolig när jag är ute. Jag kan gå hemifrån när som helst och behöver inte ha ågren över att hon vaknar när jag precis ska gå. Hon är nästan alltid glad, bara hon ätit och sovit. Hon snackar och ler för fullt! Hon kan sitta i sin babysitter om jag dammsuger eller hänger tvätt.

Helt fantastiskt.

Och jag njuter av henne också, inte bara att det praktiska fungerar. Hur hon luktar, när hon ler, när hon är trött och ligger ihopkrupen i min famn. Så fint. Så som det ska vara.

Idag har hon somnat TVÅ gånger själv i vagnen! Igår också! Snart kanske hon somnar själv i sängen på kvällen också =) Mina böcker har kommit nu iaf, ska hämta dem imorgon. Ska bli roligt att läsa!

Nu ska jag nog väcka henne så hon inte sover bort hela kvällen =)

1 kommentar: