torsdag 21 juli 2011

Caved...

Jaja, jag vet att jag sa att jag skulle hålla mig till inskrivningen. Men jag lyckades inte. Så imorgon klockan nio har jag en tid för VUL/UL (vet inte vilken det är) för att kolla om skrutten lever och frodas därinne.

Jag kommer inte våga kolla på skärmen. Huh...

Idag har jag varit lite mer illamående. Sådär som jag var för kanske 1,5 vecka sedan. Att jag måste äta, annars mår jag blää. Det är bra. Bra, bra...

Jag tror det beror på att jag var lite naughty igår och gick på den SENA bion... Den som alltså slutar klockan 23 (!!!). Det betyder att jag inte somnade förens vid tolvtiden på natten.

Mhmm. Pensionärs-varningsklockorna klämtar. Men jag skyller det på hormonerna. Att jag går och lägger mig vid halv tio, tio och sover till sju. Sedan slumrar jag fram till åtta, nio... Får jag inte mina 10 timmar mår jag alltså mer illa.

1 kommentar: