fredag 22 juli 2011

Skrutten är nu 15 mm stor!

Dessutom slår hjärtat fint och mängden fostervatten ser helt normal ut. 15 mm är precis så stor h*n ska vara och jag är såå lättat!

Det betyder att man kan må fint... Eh ok, och att allt ändå utvecklas som det ska! Väldigt skönt då jag haft rätt ont i svanken och magen sista veckan.

Nu ska jag bara njuta fram till BM-besöket om lite mindre än två veckor. För än så länge mår min skrutt bra!

Jag bifogar en myyycket suddig bild. Den är tagen med vanligt utanpå-magen-ultraljud så bildkvaliteten är usel, men h*n ligger iaf med jättehuvudet snett nedåt.


8 kommentarer:

  1. Grattis.

    Vad skönt att allt är bra. Jag är glad för din skull.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! Skönt när allt är som det ska :)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad härligt!

    Du inspirerar ska du veta, kan du bli gravid med en sån där liten fin plutt så kan jag!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh Bebisfrön! Det är klart att du också kommer ha en skrutt i magen i framtiden! Det kommer ni allihopa. Det tror jag benhårt på!

    SvaraRadera
  5. Aaaaaw, så kul att höra att allt är bra!! (Lite vadvardetjagsa kan man ju faktiskt slänga in här också,,,;)) Stort grattis!!!

    Kraaaaaaaaaaaaam!

    /Anna

    SvaraRadera
  6. Haha, jaja Anna =) Du har rätt!

    SvaraRadera