tisdag 19 juli 2011

Dålig på att skriva...

ojojoj vad jag är dålig på att skriva nu. Men det är semester och dagarna är fyllda av andra saker än att sitta framför datorn. Vilket i och för sig får ses som något bra.

Så det blir lite lite skrivande helt enkelt.

Symptomen är dessamma, varken mer eller mindre än för några dagar sedan. Kissnödig, ömma bröst och lite tröttare än vanligt. Men jag har börjat träna lite igen (sköööönt) och illamående är jag knappt alls längre. Liiite, liite ibland kanske. Mensvärken kommer och går och ibland drar det liksom i sidorna, som sendrag fast mindre. Hoppas det är livmodern som växer helt enkelt.

*Läs inte om du inte gillar/står ut med kroppsutsöndringar*

Sedan har jag massa flytningar, har haft i säkert 2 veckor. Men det ska väl vara normalt. Som allt annat.

*nu kan du börja läsa igen*

Har inte bestämt mig om jag ska testa att få tid för VUL i veckan. Får se hur det känns.

Har för övrigt bytt min säng. Min gamla har hamnat på landet (den är 160 cm bred) och är bytt mot en 120 cm bred istället. Mitt sovrum är pyttelitet, jag har aldrig killar som sover över (gillar INTE one night stands, då är jag hellre utan) och det skulle vara väldigt väldigt bra med en garderob till. Så sagt och gjort. Mindre säng införskaffad.

Sedan är jag inte riktigt klar med sovrummet. Har ju renoverat hela lägenheten, men sängen har stått ivägen i sovrummet så där har jag inte kommit åt att måla golvlisterna eller tapetsera. Men nu så... Nu finns det plats. Och så länge får jag sova i vardagsrummet.

Känns väldigt mycket 2003, studenttiden... Att bo som i en etta igen...

Nä ni... Nu ska jag titta till picknick-kycklingen och sedan packa väskorna för min första dag på stranden på hela sommaren.

2 kommentarer:

  1. men vänta du ska ju ha en bäbis snart, alltså jag menar du kommer ju att dela säng med en annan liten krabat i säkert 3 månader kanske längre. Är inte en bred säng skönt då tror du? jag hade helt klart haft kvar en bred säng så att man inte behöver ligga så nära bebben att man behöver vara rädd att lägga sig på den

    SvaraRadera
  2. =) Vi får nog plats på 120 cm. Jag ligger väldigt stilla när jag sover. Fråga Marie =)

    SvaraRadera