fredag 8 juli 2011

Nu ska vi se...

... hur det går idag. Jag har ju "klagat" lite på att jag inte mår illa eller har speciellt mycket symptom. Och jag har inte så mycket, absolut inte. Brösten har man nästan börjat vänja sig vid, jupp de gör ont idag med, skönt (ungefär). Molvärken har minskat och inatt behövde jag inte gå upp och kissa alls! Då somnade jag ändå 21.00 ungefär och vaknade 06.40.

Trött är man, men inte så jag inte står ut. Går och lägger mig tidigt, skulle vara skönt att sova middag men det är inte nödvändigt, jag klarar mig genom dagen. Är inte så sugen på att hitta på saker. Vill mest ligga i soffan och kolla på DVD-boxar (trots att solen skiner ute, mycket mystiskt).

Humöret är under kontroll. Jag drömde iof värsta aggro-drömmen inatt kom jag på nu! Att en kille i en bar liksom paxade alla platser, jag vart helt galen och slängde en stol på honom... Men i verkliga livet är jag cool som is.

Jag mår inte illa på mornarna, igår däremot började det smyga sig på vid 10-tiden för att bli riktigt illa vid 11... Mådde illa, på riktigt. Smygande huvudvärk och kände mig riktigt risig. Gick ut till köket på jobbet och lagade iordning mat. Tvingade i mig första tuggan, och det var sååå gott! Konstig känsla när man mår illa och tror att det ska smaka bajs. Efter att ha fått i mig alltihop var illamåendet borta.

Aha, jag behöver äta, minst varannan till var tredje timme på dagarna. Så sagt och gjort,
banan vid 14, kom hem tog ett päron vid 16, rensade lite i trädgården och gick ut på promenad. Mot slutet på promenaden börjar jag må illa igen. Och blir sugen på... Sill! Alltså riktigt galet sugen på sill, med potatis och ägg! Mmmmmmmmm. Går hem gör potatis och sill, äter hur mycket som helst. Mår fiiiint. Tills 21, då jag börjar må lite småilla igen, går och lägger mig, somnar. Vaknar, mår fint. Så där är vi nu. Får se hur det går idag.

Är det så här mitt illamående ska fungera så är det ju verkligen lugnt.

Hoppas allt är bra med skrutten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar