fredag 29 juli 2011

Semestrar vidare!

Tänkte bara meddela att jag semestrar vidare och därför inte skriver så mycket. Har ingen dator med mig och en massa saker för mig.

Mår fortsatt bara bra, inte så trött längre och egentligen är det enda som känns lite mens/ryggvärk till och från och brösten är fortsatt ömma. 

Nu är det nedräkning till BM-inskrivning som är på torsdag. Ska bli spännande =)

Stort grattis till Förväntansfull optimist som fått en fin och frisk pojke i veckan!! Hon var egentligen den första inseminationsmamman jag fick kontakt med, det var på Familjeliv i november förra året. Då hade hon precis blivit gravid och jag visste ännu inte om att jag fått ett utomkveds. Nu hoppas jag min graviditet går precis lika bra som hennes och jag får en fin liten plutt jag med framåt mars!

Nu ska jag iväg igen =)

3 kommentarer:

  1. Härligt med semester! Men jag hann bli lite orolig faktiskt så det var skönt att höra att allt är bra. Jag ser också fram emot din plutt i mars! :)

    Kraaaaaaaam!!

    /Anna

    SvaraRadera