söndag 3 juli 2011

Slöhelg

Helgen har varit lugn och slö. Igår var jag lite aktivare än idag.

Igår var jag på landet och tapetserade med mamma-mor, fick present av moster med familj och bjöd lite löst folk på tårta.

Idag har jag sovit länge (från typ 22.30 till 09.30, gött), hängt med en polare på diverse visningar och sedan köpte vi thai-mat och kollade på film. Jag har dammsugit och ska tvätta om en halvtimme.

En helt vanlig helg.

Fast det är mycket svårare än jag någonsin kunde föreställa mig att äta mer. Jag går omkring och är lite övermätt hela tiden. Jag gör så gott jag kan.

Ska göra chili con carne ikväll. Bönor är bra, innehåller mycket zink. En god sallad och lite gräddfil till blir perfa. Ska bara jobba upp lite matsug så...

Bara två veckor kvar till semestern!! Wehoo! Ska bli så grymt, underbart skönt! Inleder med en vecka i Götet för att hälsa på pappa med fru och son, lite kompisar och annat folk och bara njuta av att hänga i Göteborg. En av mina favvostäder i Sverige.

Tror eventuellt att jag börjat bli lite känslig för lukter, eller så är det bara för att jag är lite illamående-mätt hela tiden. Svårt att avgöra =)

1 kommentar: