onsdag 6 juli 2011

Hej och hå...

Idag mådde jag räv hela förmiddagen. Inte illa direkt, men inte bra heller. Fick tvinga i mig frukost, växlade mellan att känna mig superhungrig för att i nästa stund tänka på typ... Varm grädde, uääk!

Hade mensvärk eller magknip eller nåt hela natten och sov dåligt. Kom i säng sent. Trött idag! Helt slut. Men pigg i huvudet på något vis. Mysko känsla.

Men illamående betyder "bättre" gravididet, så jag pallar nog att det blir ordentligare. Fast det kan man säga nu. När man inte mår så himla dåligt. Det är ju inte så bra om man spyr upp alla vitamintabletter och alla kalorier jag behöver få i mig.

Middag idag: Lax (fet fisk), potatismos med smör och fullfettscreme-fraiche (snabba kolhydrater + fett), ärtor (zink), sås på fransk senap, pepparrot och mer fullfettscreme-fraiche.

Nu har jag lite ont i magen. Min mage tål inte fett så bra. Men det är bara för den att vänja sig!

1 kommentar:

  1. Hihihi! Samtidigt som jag tycker synd om dig för att du mår illa så är jag glad över att du mår illa...tja, du förstår! ;)

    Kraaaaaaaaaaam!

    /Anna

    SvaraRadera