onsdag 20 juli 2011

Jag och min gas-mage

Jupp. I någon tråd på familjeliv för några veckor sedan skrev jag att jag minsan inte kommer få någon svullen mage alls förens bebis gör att den blir större.

Hahaha!!

Så fort jag äter så sväller den upp som en (gas)ballong och känns därefter (ajaj). Jag kan vakna på nätterna med magknip. Ni ska får se bildbevis. Det första kortet är från när jag precis fick reda på att jag var gravid. Nästa är från igår, efter jag ätit lite...



Har för övrigt gått upp till 57,8 kila i underkläderna nu. Det betyder ett BMI på 18,9 vilket faktiskt räknas som normlaviktig! Gränsen är förvisso 18,5 så jag ligger ju inte grymt mycket över, men ändå! Jag är nöjd.

Nu ska jag iväg till gymmet för att träna min stackars eftersatta rygg. Sedan kanske bio? Och Sushi! Ja! Sushi... Mmmmmm

1 kommentar:

  1. Svullenheten kommer att jaga dig hela vägen :) Men det är det värt :)

    SvaraRadera