tisdag 2 augusti 2011

Inget internet!

Hemkommen från västkusten har jag nu med liv och lust kastat mig in i slutrenoverandet av min lägenhet. Idag har jag och mor kaklat det sista i köket och hon har målat golvlister i sovrummet. Jag har satt kvartslister i köket och känner mig överlag nöjd med mina insattser.

Så nu återstår att foga kaklet, köpa mer kvartslist till sovrummet (samt sätta dit den), tapetsera i kök och sovrum, baxa in sängen och ställa upp hyllor på vinden. Sedan måsta jag till IKEA och köpa en stooor skjutdörrsgarderob och sedan återstår piff =) Bilder kommer så småningom.

Jag ska också passa på att meddela att jag under 3-5 arbetsdagar inte kommer ha internet. Mitt abonnemang gick ut i början på veckan och jag har idag tagit mig till bibblan (där jag sitter och skriver i detta nu) för att beställa nytt. Leveranstid, 3-5 arbetsdagar. Så mycket sannolikt kommer det vara tyst här tills dess.

I övrigt flyter det på. Ska till BM på torsdag som sagt. Spännande =) Då borde jag få tid för KUB/Nupp också. Sedan börjar det stora nedräkningen tills jag får se Mini(enligt mamma)/Totte(enligt pappa) igen och förhoppningsvis lever och frodas h*n därinne!

Sista veckan på semestern också. Känns lite kluvet. Gillar inte mitt jobb supermycket men känner mig ändå taggad att börja jobba igen. Ska njuuuuta gärnet nu sista dagarna.

Hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar