torsdag 18 augusti 2011

Fyra dagar till KUB...

... men vem håller räkningen? (jagjagjagjagjag)

Inatt vaknade jag och hade inte alls ont i brösten längre, aaaaaaah! Missfall på g!! Man är inte så rationell klockan halv fem på morgonen. Inte hjälpte det att jag inte varit tvungen att gå upp för att kissa på två nätter!

Men när jag klivit upp och gjort frukost så visst tusan ömmade tuttarna igen. Och jag har kissat typ sex gånger innan ett idag.

Sedan upptäckte jag något lite skojigt/"'äckligt"/bra(?)... Nåt vit-gult lite intorkat (mysigt) gugg i bröstvårtorna. Liksom i mjölkhålen eller vad man ska säga. Som jag antar är... Tja, någon intorkad variant av "förmjölk". Och det är ju superkul! Även om jag förstår att det är lite halväckligt att läsa om.

Sitter med jämna mellanrum och googlar bilder på ultraljud av hur min MT ser ut nu och hur h*n borde se ut på måndag. Det skulle vara så sjukt, inihelvete, jobbigt och snopet om det blev ett missfall nu. När man är "så nära"...

Så nära vecka 12+0 alltså.

Inte för att det är några garantier i sig, men liiite, liiite tryggare kommer jag känna mig ändå.

Det skulle vara roligt att få börja berätta för folk också! För man är ju glad! Man vill dela med sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar