fredag 5 augusti 2011

Numer även med internet! Tjohoo!

Äntligen internet igen!! Gött. Nu kan jag börja skriva högvis med meningslösa inlägg igen =)

Var på inskrivning igår. Fick inte direkt reda på något jag inte redan visste men lyckades tjata till mig ett KUB, så jag får se Mini/Totte igen! Tog blodprover till max och fick reda på att man inte ska dricka alkohol (nämen, se vad man kan lära sig)!

Min mödravårdstant verkar snäll och lite... eh, mesig. Men säkert bra. Känns inte som det spelar så stor roll. Bara hon gör det hon ska så är jag nöjd.

Har fått tid för ultraljud den 5 oktober, nästa grej att väääänta på!

Mår fortfarande bara bra. Blir lite illamående vissa dagar om jag inte äter ordentligt och har dessutom börjat bli lite åksjuk. Annars bara fint. Ingen yrsel, inte vidare trött, all mat luktar gudomligt, inte förstoppad, har inte direkt avsmak för något utom grönsaker (som jag tvingar i mig ändå) och inte ont någonstans.

Lite, lite mensvärk som kommer och går vissa dagar. Ömma bröst.

Fortsätter det på det här sättet skulle det vara toppen.

Längtar som en idiot tills jag får se en (förhoppningsvis, förhoppningsvis) rörlig liten Mini-Totte med hjärta som slår. KUB:et ska ju göras mellan vecka 11-13 så det borde inte vara allt för långt borta.

Går in i vecka 11 imorgon (10+0)... Kom igen vecka 13 (12+0), kom igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar