söndag 28 augusti 2011

Helg och första magbilden

Dåså,

Då lägger jag upp den första magbilden (förutom den på min gasmage i vecka 8)...

Inspirerad av Wilda Mathildas blogg så lägger jag dem i en egen flik så de som inte orkar/vill titta på dem slipper. Men första bilden från vecka 14 (13+0) ligger alltså här! Inte mycket till mage inte. Men förhoppningsvis kommer den snart =)

Jag har ju gått ner lite i vikt nu, vet inte om jag skrev det. Sedan jag börjat träna normalt och äta (hyfsat) normalt igen vände kurvan och nu ligger jag på 59 kilo ungefär. Känns helt ok.

I helgen har jag haft middag med gamla skolkompisar (varav en är gravid i typ vecka 36 nu), shoppat lite kläder och budgeterat för nya läggan =)

Får jag presentera planlösningen på min nya lägenhet!!


Lägg märke till den väl tilltagna hallen där man kan låta barnvagnen stå, matrumsdelen som kan göras om till MTs rum och en klädkammare man kan GÅ IN I! För att inte tala om balkongen =) Södervänd med tak som gör att jag kan ha barnvagnen därute i nästan vilket väder som helst!

Ser inte fram emot att renovera igen, men det kommer bli grymt bra när det är klart.

Imorgon ska "min" spekulant lägga ett bud... 

7 kommentarer:

  1. Magen är ju tydligt gravid :-) Väldigt fin!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul med magbild! Och ännu roligare att få följa den. :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hehe, ska bli spännande att se hur det utvecklar sig kommande veckor fram till RUL =)

    SvaraRadera
  4. verkar ju vara en riktigt bra planlösning
    jäää

    SvaraRadera
  5. Eller hur!? Jag är såå nöjd! Så då får Einar dela rum med MT och du får sova med mig om ni kommer och hälsar på igen. Eller så sover MT med mig och du och Einar ihop... Hmm, vi löser det då =)

    SvaraRadera
  6. Fin bild. Vad kul att du har köpt en lägenhet.

    SvaraRadera
  7. Einar och MT kan gott dela rum, Einar kan säkert fixa lite välling till MT om h*n vaknar på natten

    SvaraRadera