tisdag 30 augusti 2011

Mår lite risigt.

Allt är bra! Jag har fått ett strålande bud på min lägenhet och förhoppningsvis går flytten mer snart än jag räknat med, kanske bara om någon månad.

Så på de fronten flyter allt på precis som jag kunde önska!

Däremot har jag mått lite kasst sista dagarna. Som att symptomen ökat i styrka så här lite överraskande i vecka 13+3. Jag har ont i nacken och huvudet lite hela tiden, jag mår mer illa på förmiddagarna och måste verkligen se till att äta...

Hittills idag:
06.15: Verum-fil med råg-puffar, havregryn och russin, ett ägg
08.15: knäckemacka med smör, te
09.30: kanske 10-12 cashewnötter
10:15: ett ägg...

Men illamåendet släpper inte riktigt förens efter jag ätit en ordentlig lunch, vilket jag brukar försöka komma iväg och göra vid 11:15 ungefär.

Sedan har fogarna börjat kännas mer de senaste två dagarna, jag går fortfarande obehindrat, speciellt om jag har bältet. Men det känns lite hela tiden. Brösten är inte lika stenhårda längre men gör ont om jag ligger på sidan i sängen och liksom rullar lite över åt maghållet. Fördelen är att de faktiskt blivit liiite, liiiite större nu =) Yey!! För jag har verkligen yttepyttesmå bröst annars. Behöver inte BH, kan ärligt talat inte ha de flesta, de är för stora. Men nu är jag nog en ordentlig A-kupa, kanske tom en liten B i vissa BH-modeller.

En kompis har RUL idag, väntar med spänning på att höra att allt såg perfekt ut och dessutom ska de fråga vad det är för sort! Spännande!!

2 kommentarer:

  1. Tja...jag kan inte riktigt tycka synd om dig...;)

    Puss och kärlek!!

    /Anna

    SvaraRadera
  2. =) Haha, nä jag förstår det Anna, men snart vettu är du i samma sits!

    SvaraRadera