tisdag 9 augusti 2011

Huvudvärk!

...Eller snarare nack- och huvudvärk. Troligen resultatet av flera dagars tapetserande och renoverande, med armarna i konstiga postioner ovanför huvudet. Sedan har jag sovit skitdåligt de sista två nätterna. Drömt en massa skumma drömmar och legat och vridit och vänt på mig.

Allt som allt kokar det ihop till en otrevlig spänningshuvudvärk.

Så, jag ringde en av de bästa institutioner som existerar i min stad, Naprapathögskolan! Denna fantastiska klinik/skola låter sina elever öva på oss vanliga dödliga och tar 150-170:- för besväret. Då får man 45 minuters odelad uppmärksamhet och behandlig som hjälper mot de flesta rygg- nackproblem jag haft genom åren. De ger tips och råd kring träning, hållning och ger övningar som hjälper (om man gör dem, det händer att jag... Eeeh, slarvar lite. Ibland)

Men. Dom. Har. Inte. Öppnat. Än!

Tusan

Den 23 augusti är eleverna tillbaka. Skit också. Får försöka rulla axlar och blir av med värken på annat sätt.

Men, den positiva nyheten är att de tar emot gravida, jag frågade. Bra att veta. För framtida bruk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar