måndag 15 augusti 2011

Dom där afrikanska damerna är inte dumma dom!

Anledningen till det uttalandet är hemfrakatandet av åtta trådbackar, två påslakanset, ett överkast, två förpackningar små förvaringslådor till fots (buss, pendeltåg och tunnelbana också). När jag tagit mig till min hemstation har jag ont i armarna, axlarna, ryggen och fingarna. Kommer då på den briljanta idén att bära hela alltet på huvudet (med örngotten jag glömde nämna som "mjukgörare" mot huvudet). Funkade så jeeeekla bra!! I get it... Smart.

Som ni förstår har jag alltså varit på IKEA igen (och nej, jag är inte självplågare jag vill bara bli klar med garderoben!). Men den här gången i Barkarby... Heem ljuva heeeem (om man kan säga det om en IKEA-butik). Jag hittar, allting fanns, det var lugnt och städat. Nästan njutbart.

Så nu. Dags för garderobsmontering.

You go girl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar