fredag 10 juni 2011

Ägglossning jag med!

Hahaha... Jag och annasingelmamma har skrattat lite i några dagar över att det kan bli så att vi åker till Stork på samma dag... och så blir det!! Det ska bli så himla skoj att ha någon att snacka, ta en fika och kolla lite på stan med när man är i Köpenhamn. Någon som faktiskt vet PRECIS hur det känns!

Anna, imorgon kör vi! Den här gången ska det lyckas!!

Dessutom ser mitt ägglossningstest mycket bättre ut den här gången. Kommer ni ihåg att jag tyckte det var lite mesigt sist och att jag misstänkte att det kanske inte var någon ägglossning över huvud taget. Jag hade nog rätt, jämför dessa båda test (och var varse att bägge gav "glad gubbe" på digitaltesten, det här är teststickorna jag stoppade i)

Försök 2 (det mysko försöket)


Försök 3 (det här försöket)


Eeh, ganska klar skillnad va? Konstigt att det blev glad gubbe alls på första?

Men imorgon bär det av igen, alla tåggudar låt SJ sköta sig imorgon! Och alla andra också som kan påverka tågtrafiken! För nu jäklar ska det bli bebis gjord!

5 kommentarer:

  1. väldigt stor skillnad. Ganska bra för dig att veta att testen reagerar på så pass lite hormoner samt att det kanske krävs mer hormoner för att ägget ska släppa för dig?!? eller hur det nu fungerar.. jag tänkte så du inte behöver åka i onödan och slösa pengar om det ändå är meningslöst just den gången

    SvaraRadera
  2. Lycka till.

    vad bra att du får träffa Anna när du är där nere. Jag hoppas att ni båda blir gravida nu.

    SvaraRadera
  3. Vi ses imorgon!!! :)

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!

    /Anna

    SvaraRadera
  4. Natalie: Precis så tänker jag också. Nu dubbeltestade jag tom, både med CB digital och ÄL-stickor från testlagret. Men den här gången gav båda starkt utslag.

    Dina: Tack =) Jag hoppas verkligen jag med!

    SvaraRadera
  5. ha en bra dag nu i kopenhagen!!! sjukt goda bakverk där... mums

    SvaraRadera