torsdag 16 juni 2011

vadvoremanutanvänner?

Har träffat en av mina finaste vänner, fått prata och mår mycket bättre. Det är nog bara en sån dag, trött-och-ledsen-dag. Efter lite sushi och massa snack är livet ljusare =)

Akupunkturen gick bra, kände mig alldeles groggy när jag kom därifrån och är fortfarand alldeles slut. Blir tidigt i säng ikväll. Och inget mer surfande på Familjeliv där alla känner av sina graviditetssymptom 14 000 dagar innan BIM, praktiskt taget i samma stund som karln stönade och somnade.

Go'natt!

6 kommentarer:

  1. Hej där! Såg din kommentar hos Livrädd, jag skulle också vilja spara min blogg. kommer bilder med då? och hur gör man med kommentarer? Satt du och manuellt gjorde varje inlägg?

    Och vad fint med såna vänner, det är toppen att du har dem omkring dig nu. Jag håller bägge tummarna!

    SvaraRadera
  2. Det är bra att ha vänner och någon att bolla med.

    Familjeliv är både bra och dåligt för en.

    SvaraRadera
  3. Jag gick liksom in på min egen blogg och markerade hela sidan uppifrån och ner liksom och sedan klistrade jag bara in det i ett worddokument. Men vill man ha med kommentarerna antar jag att man antingen göra någon inställning i bloggen som gör att alla kommentarer syns hela tiden eller gå in och kopiera varje inlägg för sig... Det blir ju lite jobbigare. Nu kopierade jag ju hela sidor med kanske 5-10 inlägg åt gången. Bilderna kommer med!

    SvaraRadera
  4. Åh vad bra! Det där har jag oxå tänkt göra...

    Nåväl. Det jag eg ville säga är att vänner är bra!! Och skit i jäkla familjeliv!!

    SvaraRadera
  5. Ja, bra vänner är härligt att ha! Min pappa sa faktiskt till mig när vi diskuterade min boende-situation (jag var inne ett tag på att flytta närmre mina föräldrar när bebisen väl är här); underskatta inte dina vänner. Man har sina vänner till olika saker sas och vissa är experter på att få mig på andra tankar och tänka positivt igen...jag kan tänka mig att du är en sådan vän själv - med tanke på dina kommentarer på min blogg...;)

    /Anna

    SvaraRadera
  6. Tack Anna =)

    Och precis JVJK! Skit i Familjeliv... Ska göra det på riktigt nu!

    SvaraRadera