fredag 17 juni 2011

Drömde om mensvärk?

Hmm, jag tror jag hade ganska ordentlig mensvärk inatt... Eller så drömde jag det? Men det verkar vara en mysko dröm. Men det är svårt att veta vad som är dröm och verklighet så där mitt i natten. Idag har jag ont i vänstersidan igen (x-sidan, ej ägglossningssidan). Jag undrar vad det är som pågär därinne. Ska nog boka tid hos min husläkare om det inte gått över efter midsommar.

Annars, fredag idag. Sköööönt! AW efter jobbet med några tjejkompisar och sedan hem till sängen. Imorgon blir det landet och troligen ska vi tapetsera (ska bli skitväder, så inomhusarbete är bra). Träffa preggo-kompisen på söndag och höra hur det är med henne. Verkar vara väldigt bra. Skönt att slippa massa symptom!

Även om jag skulle döda (inte riktigt kanske) för lite gravsymptom... Bring 'em on!

Idag ska jag smutta lite kaffe på fikat (två-tre klunkar varannan dag, får så lov att vara ok i min värld)

Har fortfarande inte fått någon känsla för hur jag ska göra framöver. Men sannolikt är det ÄL från vänster nästa månad (verkar ha varannan) så jag har till augusti på mig att komma fram till något bra =)

Ha en fin fredag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar