måndag 13 juni 2011

Tänka pooositiva tankar!

Ja men vad säger ni? Är det inte dags för det roliga Exceldiagrammet igen? En del saker är annorlunda den här månaden jämfört med förra. Jag har mycket mer (ursäkta) flytningar den här månaden, inte alls lika mycket ÄL-känningar (jo, från vänster men jag vet ju att jag har ägglossning från höger den här månaden), ingen molvärk alls men de ömma bröstvårtorna är samma.


Idag börjar tvivlen sätta in. Jag som var så bra på att tänka positivt hela helgen! Well, det är bara att bita ihop och tvinga sig själv att se det från den ljusa sidan...

Ibland önskar jag verkligen att jag hade ett jobb som var mer krävande, så man fick annat att tänka på på dagarna. Och andra sidan är det svårt att tänka på annat när man bloggar om saken man inte ska tänka på. Så lika bra att sluta.

1 kommentar:

  1. Tro mig vännen, ett jobb som är krävande gör bara saken värre i det här läget eftersom hjärnan lägger av och går på tomgång i väntanstiden ( i alla fall gör min det :-S).

    Men tänk om man bara kunde veta, så där på en gång!

    Kram

    SvaraRadera