onsdag 15 juni 2011

Längtar till helg! (ÄL+4)

Har varit sååå trött i två dagar. Vädret har varit lite risigt och tydligen gjorde någon en felkoppling i himlen och mitt humör har fått en hard wire till väderläget. Grått och trist väder, grå och trist jag, soligt och varmt väder, solig och varm jag.

Snacka om att bo i fel land =)

Men jag är oerhört tacksam för att det är sommar nu! Jag ÄLSKAR sommaren. Om jag ska vara lite diplomatisk så är jag inte så förtjust i vintern (om jag inte får åka skidor, då är jag tillfälligt nöjd)

Annars knallar det på, jag längtar som en tok till nästa vecka då jag ska åka till min utomlandspolare över midsommar. Träffar henne alldeles för lite sedan hon flyttade! Jag längtar till helge så jag får sova lite och framför allt längtar jag efter att tiden ska gå lite fortare!

Imorgon är det akupunktur igen, jag är duktig och tar det lugnt på träningen, dricker max två-tre klunkar kaffe sådär varannan dag (jag måste bara få smaken på tungan liksom, det räcker för att lugna min kaffe-abstinens-hjärna) och försöker ta det lugnt med socker. Yäyä... Det går som det går och blir som det blir, som nån säger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar