måndag 6 juni 2011

Långledigt

Det har varit en skön helg. Jag har tagit det lugnt, umgåtts med kompisar, solat och jobbat i trädgården, både på balkongen och på landet.

Kroppen är lite konstig, jag har halsbränna och mår illa, jäkla magkatarr! Den får ge upp nu! Jag mår gärna illa om det är för att jag har en bebis i magen, men annars är det bara tröttsamt. Jag har slutat dricka kaffe helt och hållet nu, vi får se hur länge det varar =) Men jag har varit utan i nästan en vecka. Ingen alkohol heller (på ca 2 månader), men det är ganska lätt. Saknar den inte speciellt mycket, inte som kaffet (svarta, underbara, fantastiska dryck)! Nåja, på onsdag ska jag till gyn, får se vad hon säger då. Det är skittrist om det är ÄL från vänster, men i så fall är det som det är, då får jag vänta till juli.

Har smält min polares graviditet nu och det känns mest roligt! Jag hoppas verkligen allt går bra. När man har råkat ut för ett bakslag är det lätt att man blir väldigt cynisk. Men det är lättare att tro att det går bra för andra av någon mysko anledning.

Ny akupunktur imorgon också, får se om det "känns" mer denna gång. Vet inte om det ska kännas något? Men jag tror jag ska fråga mer den här gången. Vad de olika nålarna ska göra och så...

Sedan ska jag göra en annan grej imorgon. En mysko-rolig sak som jag ska göra lite på en "dare" (utmaning, eller vad man ska säga)... Lite beroende på hur det går så meddelar jag resultatet här på bloggen om en månad eller så. Men det ska bli intressant, hehe...

Håller tummar och tår att det blir ett försök tre att följa här snart!

1 kommentar:

  1. Det låter ju spännade med en utmaning. :) Jag håller också tummar och tår för en insemination denna månaden - jag ska min gynekolog imorgon! :)

    /Anna

    SvaraRadera