lördag 19 november 2011

Aktiv dag idag...

Idag har det varit fullt ös... Eller först sov jag typ 12 timmar (från 21-09), sedan åt jag världens frukost. Den var så stor att jag fick magknip och inte har ätit något sedan dess. Först nu börjar jag bli hungrig igen. Typ nio timmar senare.

Men i alla fall. Nu har jag tömt sovrummet så gott det går och "ordnat" till vardagsrummet så det ska gå att bo här i några veckor. I klädkammaren har jag skruvat ner hyllor, rensat ut och sorterat. Jag har plockat undan kläder jag inte kommer kunna ha fören efter MT kommit och försökt ordna till tillfällig, någorlunda funktionell förvaring av kläderna jag KAN ha. För nu har jag kommit på att garderoberna jag trott jag måste sälja går alldeles utmärkt in i klädkammaren! De kommer passa som handen i handsken där. Enda problemet är att de inte går in ihopmonterade... Tyvärr... Jag och en polare har försökt. Suck... De måste monteras isär och sedan monteras ihop igen på en liiten, liiten yta. Kommer INTE bli skoj. Men bra när de är på plats. Det får bli nästa helg.

Nu har jag så mycket sammandragningar att jag måste sätta mig i soffan. Det är bara att inse att man inte kan hålla samma tempo, lika länge, längre.

Nu får det bli middag, sedan blir det TV och lite lagande av kläder i soffan resten av kvällen. Så sammandragningarna lugnar ner sig.

1 kommentar: